Podmienky nákupu
PRAVIDLÁ INTERNETOVÉHO OBCHODU
§1
Údaje o predajcovi
1. Majiteľom obchodu je:
Drukarnia Małopolska Sp. z o.o.
so sídlom v 38-307 Sękowa, Ropica Górna 134
NIP: 738-2151-09-36
Tel. 0048 18 351 90 60
E-mail:info@celfoto.pl
Zapísaná do registra podnikateľov vedenom Obvodným súdom v Kraków – Śródmieście, XII obchodným oddelením Národného súdneho registra pod číslom 0000453884, základný kapitál: 5000,00 PLN
§2
Všeobecné ustanovenia
1. Internetový obchod ( ďalej obchod) sa zaoberá maloobchodným predajom cez internet na základe týchto predpisov ( ďalej pravidlá).
2. Konzument [ďalej zákazník] je fyzická osoba, ktorá vykonáva právne kroky vo vzťahu k obchodu , ktoré nie sú priamo spojené s jeho obchodnou alebo profesionálnou činnosťou. (Občiansky zákonník čl. 22).
3. Firma [dalej podikateľ ] je osoba / subjekt /ktorá vykonáva právne kroky vo vzťahu k obchodu v súvislosti s jeho obchodným a profesionálným zameraním.
4. Predpisy sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej so zákazníkom/ firmou .
5. Ceny uvedené v obchode sú uvádzane brutto. (Vrátane DPH).
6. Tovar k dispozícii v obchode je bez fyzickej a právne vady. Výnimkou sú výrobky zobrazené na internetovom obchode, s jasným popisom fyzickej vady. Tieto položky je možné zakúpiť za nižšiu cenu.
§3
Objednávky
1. Objednávky je možné poslať nasledujúcimi spôsobmi:
- pomocou formulára na internetovej stránke ( nákupný košík ),
- e-mailom , ktorý je k dispozícii na webových stránkach internetového obchodu,
- telefonický na tel. čísle uvedenom na internetovej stránke.
2. Podmienkou uzatvorenia zmluvy je skutočnosť, že zákazník / firma poskytne údaje , potrebné na overenie zákazníka /firmy . Obchod potvrdí prijatie objednávky zaslaním správy na vopred zadanú sdresu pri objednávke e-mailom popisujúcom predmet zákazky. Obchod má právo odmietnuť objednávku , obmedziť spôsob žiadosti o platbu či požiadať o zálohu, pokiaľ požiadavka vyvoláva oprávnené pochybnosti o pravdivosti a presnosti údajov poskytnutých alebo spôsobu platby.
3. Pre účastníkov sú záväzné informácie obsiahnuté na webových stránkach obchodu v čase nákupu, a to najmä cena, popis výrobku, funkcie výrobku, prvky obsiahnuté v sade , načasovanie a spôsob doručenia.
4. Informácie obsiahnuté na webových stránkach obchodu nepredstavujú ponuky v zmysle Občianskeho zákonníka. Zákazník /Firma zadaním objednávky zadáva ponúku ku kúpe určitého výrobku.
5. Zákazník / Firma zadaním objednávky zadava ponuku k predajnej zmluve objednaných výrobkov.
6. Po zadaní objednávky Vám bude odoslaný e-mail o dalšom priebehu Vašej objednávky.:
Po overení objednávky, obchod odošle Zákazníkovi / Firme e-mail s informáciou o prijatí objednávky. Informácia o prijatí objednávky je potvrdenie o prevzatí predávajúceho ponuku , ktorá je uvedená v odseku § 3. 5 a po jeho prijatí zákazníkom / firmou je predajná zmluva uzavretá.
7. Po uzatvorenie kúpnej zmluvy obchod potvrdí zákazníkovi / obchodníkovi jej ustanovenia odoslaním informácie na e-mailovú adresu , alebo písomne na uvedenú adresu pri objednávke.
8. Ak zvolíte spôsob platby prevodom na bankový účet, zmluvné obdobie sa počíta od okamihu, v ktorom prostriedky od zákazníka / firmy nabehnú na bankový účet internetového obchodu.
9. Obchod musí byť zodpovedný pred zákazníkom / firmou na základe záručných práv upravených v Občianskom zákonníku z 23. apríla 1964 (OJ No 16, pol. 93, v znení neskorších predpisov.) Po dobu 24 mesiacov (v prípade nových produktov), alebo po dobu 12 mesiacov (pre všetky použité tovary ). Presný opis postupu pri sťažnostiach je v § 6 týchto predpisov.
§4
Platba
1. Zákazník / Firma si môže zvoliť spôsob platby:
- platba bankovým prevodom (záloha),
- elektronickou platbou (elektronický),
- platba na dobierku (dobierka).
2. Ceny zásielok sú špecifikované v súhrnnej správe objednávky.
3. Podmienkou pre zaslanie tovaru je platba za tovar a prepravu.
4. Ak zvolíte platbu bankovým prevodom, musí byť dlžná čiastka zaplatená do 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky zo strany obchodu. V opačnom prípade obchod anuluje objednávku.
§5
Preprava tovaru
1. Objednaný tovar Vám obchod odosiela poštou , alebo je možnosť vyzdvihnúť si ho na adrese internetového obchodu.
§6
Reklamácie
1. V prípade, že sa tovar nezhoduje s objednaným tovarom , mal by zákazník / obchodník vrátiť chybný tovar do obchodu, spolu s popisom závady. Náklady na dopravu hradí zákazník / firma. Adresa, na ktorú by mal zákazník / obchodník posielať reklamovaný tovar:
Celfoto Sp. z o.o.
Ropica Górna 63
38-307 Sękowa
2. Obchod vybavuje zákaznícke sťažností / reklamácie do 14 dní po vrátení tovaru spolu s popisom nesúladu.
3. Po uznaní oprávnenej reklamácie zasiela obchod zákazníkovi / firme nový produkt alebo odstráni závadu. Náklady spojené so zabezpečením nesie internetový obchod..
4. V prípade, že Obchod uzná reklamáciu, vráti zákazníkovi / firme vynaložené náklady na prepravu.
8. Zákazník / Firma pri defekte môže požiadať obchod o (v rámci záruky) :
- výmenu tovaru za nový
- opravu tovaru
- zníženie cien
- odstúpenie od zmluvy ( v prípade že závada je veľká)
- Obchod bude riešiť požiadavky do 14 pracovných dní od prijatia žiadosti
- Obchod sa bude venovať požiadavkám zákazníka / firmy s prihliadnutím na následovne:
- jednoduchosť a rýchlosť výmeny alebo opravy tohto tovaru,
- Typ vady – významná / nevýznamná,
- to , či tovar bol predtým reklamovaný
9. Obchod môže odmietnuť žiadosť zákazníka /firmy o výmene alebo oprave tovaru pod podmienkou, že výmenu alebo opravu , tovaru nie je možné dosiahnuť (napr. vzhľadom k zastaveniu produkcie špecifických častí alebo celých tovarov), alebo ak v porovnaní s inými možnými žiadosťami vyžadujú vyššie náklady (napr. požiadavka na výmenu celého zariadenia za nový, ak je poškodený jeden z prvkov s nízkou hodnotou.). Obchod je povinný navrhnúť v tomto prípade alternatívné riešenia.
§7
Právo odstúpenia od zmluvy
1.Podľa zákona o právach spotrebiteľov z 30. mája 2014. Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu.
8. Právo odstúpiť od zmluvy má zákazník v týchto prípadoch:
- ak je predmetom riešenia tovar , ktorý je neprefabrikovaný , vyrobený podľa priania zákazníka, alebo slúži na uspokojenie individuálnýc h potrieb zákazníka (napr. Fotoknihy, fotovýtlačky.);
- dodávky digitálneho obsahu, ktorý nie je uložený na pevnom disku, ak plnenie zmluvy začalo s výslovným súhlasom zákazníka pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, čo ho obchod informoval o strate práva na odstúpenie od zmluvy;
- Ak je predmetom poskytovania poskytovanie zvuku, alebo obrazových záznamov ,alebo počítačového softvéru dodávaného v uzavretom obale, v prípade, že balík bol otvorený po dodaní
- Ak je predmetom poskytovania vec dodávaná v uzavretom obale, ktorá sa po otvorení nemôže vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, v prípade, že obal bol otvorený po dodaní;
- Poskytovanie služieb v prípade, že obchod poskytol plný servis s výslovným súhlasom zákazníka, ktorý bol informovaný pred poskytovaním služieb, že podľa ustanovení obchodného zákonníka stratí právo na odstúpenie od zmluvy;,
- V ktorých cena ,alebo odmena závisí od kolísania cien na finančnom trhu, nad ktorým obchod nemá žiadnu kontrolu, a ktoré by mohli nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;
- V ktorých predmetom poskytovania je vec, podliehajúca rýchlemu rozpadu , alebo má krátku životnosť;
- predmetom poskytovania sú veci, ktoré po dodaní , vzhľadom na ich povahu, sú neoddeliteľne spojené s inými vecami;
- Ak sú predmetom poskytovania alkoholické nápoje , ktorých cena bola dohodnutá pri uzavretí zmluvy o predaji a dodaní a ktorých doručenie sa môže uskutočniť až po 30 dňoch a ktorých hodnota závisí od kolísania cien na trhu a obchodník na to nemá vplyv.
- V prípade, že zákazník výslovene požadoval, aby sa uňho vykonali nevyhnutné opravy, alebo údržba (ak Obchod poskytuje iné služby ako tie, ktorých výkon požadoval zákazník, alebo poskytuje iné spôsoby opravy, prípadne údržbu veci a doplnkové služby, má zákazník právo odstúpiť od zmluvy vzhľadom na doplnkové služby alebo veci);
- doručovanie novín, denníkov a časopisov, s výnimkou zmluvy o odbere;
- Obsiahnuté vo verejnej dražbe;
- Poskytnutie ubytovania iného ako bývanie, prepravu tovaru, požičovňa áut, stravovanie, služby týkajúce sa voľného času, športové alebo kultúrne podujatia, ak je v zmluve uvedený dátum alebo čas vykonania služby.
9. Zákazník/Firma nemá právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu.
10. Zákazník je zodpovedný za zníženie hodnoty majetku v dôsledku nesprávneho používania
§8
Duševné vlastníctvo
§9
Ochrana súkromia
3. Klient má právo na prístup k svojím osobným údajom a na ich opravu , taktiež má právo na ukončenie ich spravovania a námietky voči ich spravovaniu.
§10
Technické opatrenia
§11
Nadobudnutie platnosti a predpisy
1. Predpisy nadobudnú účinnosť dňom zverejnenia v obchode na webovej stránke .
2. Predpisy môžu byť zmenené.
3. Zmeny predpisov budú zverejnené v internetovom obchode.
4. Informácie o zmenách predpisov budú zaslané zákazníkovi/ firme na e-mailovú adresu , uvedenú v objednávke.
5. Zmeny predpisov nadobudnú účinnosť po uplynutí 14 dní odo dňa ich zverejnenia spôsobom uvedeným v odseku. 3.
6. Obchod predpokladá , že zákazník /firma sa oboznámil so zmenami predpisov, ak neukončil zmluvu u do konca uplynutia lehoty uvedenej v odseku. 5.
7. Vo veciach, ktoré nie sú upravené ustanoveniami , sa riadime podľa poľského práva, najmä ustanovenia občianskeho zákonníka a zákona z 30. mája 2014. Práva spotrebiteľov.